piątek, 13 lipca 2012

Biedroneczka

Jestem mała Biedroneczka
Taka sobie nieduża kuleczka
 
I powiem wam coś do uszka:
Nie lubię tylko swojego brzuszka!
 
Już niedługo wiosna w tym roku
Zaś zima ucieka krok po kroku
 
Niedawno szusowałam poprzez śniegi
A tu już przebiśniegi
 
Myślę sobie ja Biedronka
Spragniona strasznie bardzo słonka
 
Że kłopotów trochę będę miała
Bo nie wiem, co bym tej wiosny ubrała...
 
Rozejrzałam się już troszeczkę
I widziałam letnią czapeczkę
 
Kwitnące ciuszki na wystawie
Pewnie wiosna tu puszczała oczka pawie
 
Wszystko takie piękne w Focusie
I chciałabym ulec tej pokusie
 
Beztroskiego kupowania
I szalonego przymierzania!
 
Krokusy zaś już pączki mają
A mnie spodnie stare uwierają
 
Przydałyby się pary bucików
Z kolorowych i markowych butików
 
Do nowych ciuszków bym się przywiązała
I na spacerki w nich śmigała
 
Każdy by się mi przyglądał
Bo nikt by tak cudownie nie wyglądał


Może spotka mnie to o wiosennej porze
I spełnią się marzenia może...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz